miercuri, 17 iunie 2009

Update tratament

Salutare tuturor,

Azi am avut sedinta numarul 3 de chimioterapie, ultima din aceasta serie.Am avut de asemenea consultatie cu doctorul oncolog Yusken, care doreste peste 3 saptamani sa verifice reactia tumorii la tratament, si voi face pe 13 iulie un PET CT. Atunci voi afla dca voi mai face o serie de 3 sedinte de chimioterapie, sau nu, pana in septembrie cand voi face controlul pentru a vedea rezultatele radioterapiei, deoarece actioneaza in timp de 2 luni. Cu domnul doctor am mai discutat si situatia in care recidiva este o mutatie de tip Kiras, pentru a testa aceasta mutatie, au trimis in America la laboratoarele clinicii John Hopkins, o lamela de parafina din vechea tumora. In cazul unei astfel de mutatii exista un tratament medicamentos care ataca celula canceroasa respectiva si ii induce sinuciderea celulara..Tratamentul se tine 3 luni, dar mai multe detalii voi oferi daca este cazul.

Va multumesc din suflet ca imi sunteti alaturi si abia astept sa ne vedem acasa cu bine. Ce a fost mai greu a trecut si joia viitoare sper sa ma aflu in avion spre casa.

Si pentru colegii mei de la facultate, mai nou domnii/doamnele INGINERI/INGINERE: si multe felicitari bravo fratilor, ati terminat, va urmez si eu de aproape :D


Pupici tuturor, multa snatate si inca o data va multumesc din tot sufletul pentru ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu