marți, 2 iunie 2009

Noutati

Salutare tuturor,

Am ajuns la jumatatea tratamentului, si eu ma simt neasteptat de bine, se pare ca tratamentul isi face efectul pentru ca nu mai prezint simptomatologia cu care am venit din tara (tuse seaca si dureri de spate). Am facut 2 serii de chimioterapie din 3 si 18 sedinte de radioterapie din 33. Am vrut sa astept si rezultatele de la analiza patologica inainte de postare, dar mai dureaza pana sosesc. Saptamanal am consultatii atat cu oncologii, dr. Yuskent sau dr. Gublin, cat si cu radiologul dr. Engin, care imi monitorizeaza starea pe parcursul tratamentelor. Ei sunt foarte optimisti cu privire la sansele de vindecare si eu simt ca de aceasta data sunt pe maini bune. Inca o data va multumesc din suflet pentru sansa acordata, fara voi nu as fi reusit.

Iar colegilor mei le doresc multa bafta la licenta si le tin pumnii!

Un comentariu: