miercuri, 24 iunie 2009

Treatment Finish!!!!! :)

Am vesti foarte bune! Azi am avut ultima sedinta de radioterapie din cele 33 prescrise de dr.Engin. Am incheiat tratamentul si diseara am zbor spre Romania. Eu ma simt foarte bine si acum putin nostalgica. Tratamentul a decurs foarte bine, fara complicatii si eu se pare ca sunt o persoana foarte rezistenta, pentru ca am suportat foarte bine intreaga perioada.

In cel mai scurt timp voi posta pe blog facturile si raportul de la radioterapie precum si poze cu oamenii minunati de aici.

Eu voi reveni in data de 13 iulie pentru primul PET CT de control, pentru a observa efectul chimioterapiei, tineti-mi pumnii sa iasa bine sa nu mai am nevoie de chimio.
Ce a fost mai greu a trecut si va multumesc din tot sufletul ca mi-ati fost alaturi in aceasta perioada.

Sa ne vedem cu bine in tara!

Multa sanatate tuturor!

pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu