duminică, 26 aprilie 2009

Data plecare

Deoarece cu ajutorul vostru am reusit sa strangem jumatate de suma, si datorita timpului, care din pacate se scurge in defavoarea mea (efectele tratamentului de iradiere sunt cu atat mai puternice cu cat tratamentul este efectuat intr-un timp cat mai scurt de la chimioterapie), am decis sa plec pentru tratament cat mai repede posibil si am stabilit ca pe 4 mai 2009 sa plec in Turcia, la Anadolu pentru prima consultatie si pentru tratament. Am discutat toate detaliile cu domnul Murat Ercan, corespondentul din cadrul Anadolu si am stabilit deja o consultatie cu doctor Engin.

Sper din suflet sa fie totul bine si inca o data va multumesc din toata inima pentru ajutorul acordat pentru a strange banii necesari pentru tratament, si in special vreau sa multumesc din suflet colegilor mei de la facultate care au fost extraordinari si m-au ajutat enorm.

Va voi tine la curent din Turcia cu toate detaliile tratamentului si desfasurarea lui tot in cadrul blogului.

Hristos a Inviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu