vineri, 3 aprilie 2009

Cum a inceput totul

In octombrie 2008 am aflat ca am o tumora pe plamanul drept, tumora care ma impiedica sa imi mai folosesc acest plaman pentru a respira. Pentru a incerca sa imi salveze plamanul si implicit viata doctorii de la Institutul de Pneumologie Marius Nasta, din Bucuresti, au hotarat sa ma opereze de urgenta. De obicei in cazul unui diagnostic ca al meu, neoplasm bronhopulmonar, nu se opereaza, deoarece este o operatie extrem de grea si de riscanta pe trahee, bronhie si lob pulmonar. Dar Dumnezeu m-a ajutat si am avut marele noroc ca sa fiu operata de singurul doctor chirurg din Romania, care putea efectua aceasta operatie cu succes, domnul doctor Ioan Cordos. In data de 20 octombrie am fost operata si operatia a fost un imens succes, initial doctorii au fost retinuti in privinta sansei de a-mi salva plamanul drept si m-au pregatit psihic pentru situatia in care aveam sa traiesc decat cu un singur plaman. Dar au reusit sa salveze mult mai mult decat sperau, au salvat doi din cei 3 lobi pulmonari. Astfel acum am ambii plamani, datorita dansilor si a dedicatiei si pasiunii cu care isi indeplinesc meseria. Dupa operatie a fost nevoie sa fac un tratament postoperator de chimioterapie, care a constat din 4 sedinte de chimioterapie. Aceste sedinte au inceput in noiembrie si s-au incheiat la inceputul lunii februarie. Dupa incheierea acestor sedinte, doamna doctor oncolog Polixenia Iorga, mi-a recomandat sa fac si radioterapie, pentru sustinerea si fixarea tratamentului de chimioterapie. Am acceptat sa urmez acest tratament si am fost directionata catre Institutul Oncologic Fundeni. Insa, cautand informatii despre cum se desfasoara sedintele de radioterapie in cadrul institutului si citind zeci de povesti ale oamenilor care au facut acolo radioterapie, m-am ingrozit, situatia este mult sub deplorabila, este extrem de critica, aparatele sunt foarte vechi si nu functioneaza corect. Tratamentul in sine este foarte periculor datorita radiatiilor, iar o functionare incorecta poate provoca adevarate dezastre. Aceste probleme si ingrijorarile medicului radiolog, cu privire la locul iradierii, in cazul meu (iradierea este foarte puternica deoarece nu mai exista tumora, iar locul iradierii este langa inima cu riscul iradierii ventricolului stang), m-au facut sa ma gandesc la alte alternative.
Citind povestile de viata a altor persoane am descoperit aceasta clinica din Turcia, Anadolu Medical Center, care detine un aparat ultraperformant de radioterapie IMRT ( Intense Modulated RadioTherapy ). Acest aparat are o acuratete foarte mare si astfel aria iradiata poate fi foarte bine controlata.
Eu sper din suflet sa pot ajunge acolo sa fac acest tratament, deoarece este vital pentru mine si pentru preventia recidivarii acestei boli. Suma necesara pentru acest tratament este foarte mare, dar rezultatele sunt pe masura.

Am nevoie de ajutorul vostru si de gandurile voastre bune sa ma vindec.

Va rog din suflet sa ma ajutati!

Va multumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu