marți, 20 octombrie 2009

20 octombrie 2009 Un an de la operatie

Salutare tuturor,

Astazi s-a implinit un an de la operatie, de la primul pas facut spre vindecare. La un an de la diagnosticare si operatie am sa va dau numai vesti bune, pe 15 octombrie am facut un PET CT, in cadrul celui de-al doilea control si concluzia este pozitiva: nu se detecteaza activitate de natura maligna in intregul organism, in traducere libera: nu mai am nici o tumora, slava Domnului.

"

PET CT 15 octombrie 2009: CONCLUSIONS: No areas of abnormal increased metabolic activity are noted on the whole body images which might be suspicious for malignant tissue. The mild degree of increased activity in a small right upper paratracheal lymp...h node may be due to inflammation, consistent with the patient's history of common cold.

"

Momentan sunt foarte bine si ma simt extraordinar, dar nu putem vorbi de o vindecare totala, este mult prea devreme. Eu incerc sa fac tot ce imi sta in putere sa ma mentin sanatoasa.

Va multumesc din suflet pentru ajutor si promit cat mai curand sa urc poza petului si raportul pe blog.

Multa sanatate tuturor si multi pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu