joi, 7 mai 2009

TURCIA, SAPTAMANA 1

Salutari tuturor din Turcia!

AM ajuns cu bine in Turcia la clinica Anadolu, luni pe 4 mai, si am ramas placut surprinsa de profesinalismul si dedicatia oamenilor de aici.
A doua zi, marti am facut un test numit PET SCAN, care presupune o scanare a organismului foarte performanta prin intermediul caruia se evidentiaza eventualele formatiuni maligne existente in organism. Tot marti am avut o intalnire cu doctorul Engin, pentru interpretarea acestui PET SCAN si, din pacate, rezultatul nu a fost deloc imbucurator: in cadrul PET SCAN se evidentiaza o formatiune maligna (o tumora) in jurul locului operat in Romania, care apasa pe plamanul drept. Aceasta tumora reprezinta o recidiva a tumorii initiale. Ca tratament mi s-a recomandat chimioterapie concomitent cu radioterapie. Am inceput acest tratament in regim de urgenta: miercuri am avut intalnire cu doctorul oncolog si am inceput tratamentul de chimioterapie cu Taxol si Carboplatin si voi face inca 2 astfel de serii la distanta de 3 saptamani. Maine voi incepe radioterapia cu IMRT, cel mai performat aparat de radioterapie existent pe plan mondial. Voi face 30 de sedinte ce se vor intinde pe durata da 45 de zile.

Am atasat poze cu Pet scan-ul in meniul din partea dreapta a blogului.

Imi pare rau sa va dau astfel de vesti, eu nu ma asteptam la o recidiva, si vestea a fost un soc. Din pacate problemele nu se opresc aici, deoarece am si chimioterapia si apoi probabil se va recomanda CyberKnyfe, inca nu stiu sigur, dar am in continuare nevoie de ajutorul vostru.

Va multumesc mult pentru intelegere si pentru ajutorul si gandurile voastre bune.

Multa sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu